ViDiS

Serwis

Firma ViDiS, jako autoryzowany dystrybutor, prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów następujących producentów:

  • Aqualite
  • AVer
  • Avtek
  • Casio
  • CTouch
  • Defenzo
  • Einstein
  • Evoko
  • Jimu Robot
  • Litlebits
  • Lumens
  • Masterlock
  • Neets
  • PlusVision
  • Revolabs
  • Qomo
  • Safescan
  • SentrySafe
  • Smart Metals
  • Vision
  • Visionect (Joan)
  • Vivitek

oraz produktów z grupy ACCO (GBC, Kensington, Nobo, Rexel, Quartet).

Jeśli chcesz zgłosić awarię wypełnij formularz "zgłaszanie awarii" lub skontaktuj się z nami bezpośrednio. W przypadku, gdy reklamowane urządzenie objęte jest gwarancją w systemie door-to-door, wypełnij formularz zgłoszenia awarii a następnie poczekaj maila ze wskazówkami dotyczącymi sposobu przesłania urządzenia do serwisu. Niespełnienie powyższego warunku może spowodować odmowę pokrycia kosztów transportu przez serwis.

W przypadku odsyłki urządzenia do naprawy zalecamy zapoznanie się ze SZCZEGÓŁOWYMI ZALECENIAMI DOTYCZĄCYMI PAKOWANIA PRODUKTÓW


Dane kontaktowe do serwisu:

ViDiS S.A.

ul. Logistyczna 4
Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce

tel: 71 33 880 20
e-mail: serwis@vidis.pl

Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00


UWAGA!

W przypadku zgłaszania awarii urządzeń marki ViewSonic prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem tej marki.

Polska Sieć Serwisowa ARCONET
ul. Grobelnego 4
05-300 Mińsk Mazowiecki
Tel.: 22 610 42 89

e-mail: service_pl@viewsoniceurope.com

W treści zgłoszenia należy podać:

  • model i numer seryjny projektora,
  • datę zakupu, a także załączyć fakturę,
  • opis usterki,
  • dane osoby zgłaszającej (firma, nazwisko, adres, telefon).

ViDiS
  © 2010 - 2017 ViDiS S.A., Wszystkie prawa zastrzeżone   |   regulamin korzystania ze strony   |   polityka cookies