System rezerwacji sal Humly Room Display wersja Max Security (1szt)

System rezerwacji sal Humly Room Display wersja Max Security (1szt)

Producent: Humly
Kod produktu: 1TH003

Podstawowe atrybuty

  • Łączność: NFC/RFID, Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE+ (IEEE 802.3af)
  • Zasilanie: Power over Ethernet (PoE), Zasilacz 12V AC/DC
  • Obsługiwane systemy rezerwacyjne: Appspace, Google Workspace, Microsoft Exchange 2013, Microsoft Exchange 2016, Microsoft Exchange 2019, Microsoft Office 365, Nexudus
4 755,00 zł
brutto

Opis

Humly Room Display to idealny wyświetlacz do rezerwacji przestrzeni w miejscu pracy. Pozwala znaleźć sale, która zastała już zarezerwowana lub poprowadzi do tej, która jest dostępna od zaraz.
W wersji  Max Security WiFi/Bluetooth oraz złącze USB są fabrycznie wyłączone, aby urządzenie było jeszcze bardziej bezpieczne. Radio urządzenia jest nieaktywne, a port USB nie działa.

Na wyświetlaczu widać wyraźnie, kto zarezerwował pomieszczenie i na jak długo. Dzięki Humly Room Display nie trzeba przeszkadzać w trwającym spotkaniu.

Jego ikoniczny, ponadczasowy desing będzie pasował do nowoczesnego biura, a estetyka została opracowana tak, aby stał się częścią wnętrza.

 

Łatwa obsługa, większe skupienie

Zmniejszenie frustracji i rozproszenia uwagi jest kluczem do sukcesu w nowoczesnym miejscu pracy. Humly Room Display zapewnia mniej interakcji z technologią, wspiera skupienie pracowników dzięki przejrzystej, pomocnej i intuicyjnej technologii.

Wysokie bezpieczeństwo

Aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów Humly dba o to, aby mieć pełną kontrolę nad każdym komponentem wchodzącym w skład sprzętu i każdą linią kodu tworzącego jego oprogramowanie, zmniejszając zagrożenie ataków hakerskich.
Współpracuje z konsultantami ds. bezpieczeństwa, którzy przeprowadzają regularne testy penetracyjne.

System operacyjny jest zbudowany na zamówienie. Wersja oprogramowania jest tak okrojona, aby , zawiera tylko usługi i funkcje, których Humly faktycznie używa, aby powierzchnia ataku była jak najmniejsza.

 

Długa żywotność produktu

Humly Room Display jest specjalnie skonstruowany. Każdy komponent jest tak dobrany, aby zapewnić, że urządzenie może działać codziennie przez lata bez awarii. Z tego powodu żywotność Humly Room Display szacowana jest na ponad 5 lat.

 

Skalowalość

Humly Room Display jest skalowalny, aby dopasować się do potrzeb klientów korporacyjnych.

Zarządzaj swoimi urządzeniami Humly Room Display zdalnie w chmurze Humly lub w sieci lokalnej i obsługuj ponad tysiąc wyświetlaczy z jednego serwera.
Humly Control Panel zapewnia elastyczny interfejs administracyjny do monitorowania i zarządzania całym rozwiązaniem z jednej lokalizacji.


Bezproblemowa integracja

Humly posiada otwarte API, które ułatwia budowanie głębokich, bezproblemowych integracji z innymi rozwiązaniami do rezerwacji miejsc pracy.

Oprócz tego Humly aktywnie pracuje nad zapewnieniem dodatkowej wartości dla klienta poprzez integrację z wiodącymi na rynku rozwiązaniami w zakresie inteligentnego biura i technologii współpracy.

 

Ponadczasowy, wielokrotnie nagradzany design

Humly współpracuje z renomowanym zespołem projektowym, a decyzje projektowe są podejmowane w celu zapewnienia bezproblemowego wsparcia dla pracowników biurowych. Rezultatem jest nowoczesne urządzenie z minimalistycznym i ponadczasowym wykonaniem. Możliwość podświetlania na dowolny kolor.

Specyfikacja

Przekątna

8"

System operacyjny

Linux

Łączność

NFC/RFID
Ethernet RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE+ (IEEE 802.3af)

Uwierzytelnianie

kod PIN
RFID/NFC

Zasilanie

Power over Ethernet (PoE)
Zasilacz 12V AC/DC

Wyświetlacz

48 LED RGB, światło podświetlające
Dotykowy
Pojemnościowa technologia dotyku
Zabezpieczenie przed odciskami palców

Waga

0.65 kg

Wymiary (wys. x szer. x głęb.)

157 x 183 x 25.6 mm

Gwarancja

2 lata gwarancji. Możliwość dokupienia gwarancji na 3, 4 i 5 lat.

Zawartość opakowania

Urządzenie podstawowe
Uchwyt ścienny

Obsługiwane systemy rezerwacyjne

Appspace
Google Workspace
Microsoft Exchange 2013
Microsoft Exchange 2016
Microsoft Exchange 2019
Microsoft Office 365
Nexudus

Rezerwacja

Bezpośrednio z urządzenia
przez aplikację
przez aplikację Teams
przez Kalendarz Google
przez Kalendarz Microsoft Outlook

Funkcje

Automatyczne usypiania i budzenia urządzenia
Budzenia ekranu po dotknięciu
Harmonogram sal
Modyfikacja przyszłego spotkania
Monitorowanie i statystyki w panelu zarządzania
Możliwość rezerwacji przez gości zewnętrznych
Możliwość zmiany logo na wyświetlaczu
Niestandardowy tekst w stopce
Przedłużenie trwającego spotkania
Rezerwacja natychmiastowa spotkania
Rezerwacja spotkania tego samego dnia
Tryb informacyjny
Usunięcie przyszłego spotkanie
Wyszukiwanie wolnych pokoi
Zakończenie trwającego spotkania
Zameldowanie
Zameldowanie bezdotykowe
Zgłoszenie wyposażenia sali
Otwarte API

Montaż

Opcja 5-drożnego wyjścia kablowego dla elastycznej instalacji
Opcja montażu na szkle
Uchwyt ścienny

Pliki do pobrania

Wszystkie prawa zastrzeżone dla VIDIS SA.

Projekt i realizacja strony internetowej: moonbite.pl